מחקרים מצביעים על למעלה מ-4 מיליון גולשים באינטרנט רק בישראל, )על פי סקר TIM) ומספרם גדל בצורה עיקבית. בהשוואה לאותו הסקר אשר נעשה בשנת 2003, בישראל היו כ-2.3 מיליון גולשים באינטרנט. האינטרנט הינו הבמה הפרסומית הגדולה ביותר כאשר עלויות הפרסום בה נמוכות מאוד בהשוואה לאמצעי תקשורת ופרסום אחרים, כגון טלוויזיה, רדיו ופרסום חוצות.
היתרונות הרבים של פרסום באינטרנט
בהמשך לאמור, פרסום באינטרנט אשר מטרתו העיקרית למשוך גולשים לאתר שלך שם הם יחשפו לשירותים, מוצרים או למידע שמתואר שם, הינו בעל יתרונות רבים בהשוואה לערוצי הפרסום המסורתיים
פרסום באינטרנט ניתן למדידה – את האפקטיביות של הפרסום באינטרנט ניתן למדוד במספר דרכים לבצע שינויים בזמן אמת אם הוא אינו משיג את מטרותיו.
לפרסום באינטרנט קהל אינסופי – כפי שתואר, בישראל לבדה למעלה מ-4 מיליון גולשים באינטרנט ומספרם רק גדל. ועל כן בבניה נכונה והעברת מסרים נכונה תגיע לקהלים רבים מגוונים. לפרסום באינטרנט שליטה תקציבית – שליטה מלאה בתקציבי הפרסום וזמני הפרסום. לפרסום באינטרנט בעל יכולת מיקוד ופילוח – פרסום באינטרנט מאפשר לעסק שלך למשוך אליו גולשים אשר מתעניינים בתחום במדויק . לפרסום באינטרנט חשיפה מיידית – הוספת תכנים לפרסום באינטרנט הינה קלה ומהירה בהשוואה לערוצי המדיה המסורתיים.
לפרסום באינטרנט עלויות נמוכות – עלויות פרסום באינטרנט נמוכות בצורה משמעותית בהשוואה לערוצי המדיה האחרים.
לפרסום באינטרנט מאפשר ניתוח סטטיסטי להתנהגות גולשים – פרסום באינטרנט מאפשר בכלים שונים לקבל אינפורמציה משמעותית אודות מספר הגולשים, המאפיינים שלהם, התנהגותם, אפקטיביות הפרסום ועוד.